Meten van klanttevredenheid

Tevreden klanten zijn voor organisaties van levensbelang. Tevreden klanten blijven terugkomen en genereren meer winst. Maar kent u eigenlijk de wensen, verwachtingen en ervaringen van uw klanten?

Een trouwe klantenkring

Met een objectief en onderbouwd inzicht in de mening van uw klanten weet u precies wat wordt gewaardeerd en waar het beter kan. De input van uw klanten stelt u in staat gericht te werken aan de relatie met uw klant. U kunt bijtijds uw diensten en producten aanpassen aan veranderende wensen en verwachtingen. Een trouwe klantenkring draagt direct bij aan de continuïteit van uw organisatie en versterkt u ten opzichte van uw concurrenten!

Beïnvloeden van klanttevredenheid

Met een aanpak afgestemd op uw wensen en mogelijkheden kan Bell&Herrmann u ondersteunen en adviseren bij zowel het achterhalen als het beïnvloeden van klanttevredenheid.

Bent u geïnteresseerd, neem dan contact met ons op voor een geheel vrijblijvend gesprek.

Contact

Bent u geïnteresseerd om ook binnen uw organisatie de klanttevredenheid te stimuleren, neem dan contact met ons op voor een geheel vrijblijvend gesprek.

Klik hier

Whitepaper

Download ons whitepaper 'Top 10 tips om klachten om te zetten in verbetering' voor meer informatie.

Download