Ons gezicht

Arnold Herrmann
‘Wat mij vooral aanspreekt in kwaliteitszorg is dat je met eenvoudige middelen heel veel kan bereiken. Alleen al door goede onderlinge afspraken te maken kan de kwaliteit en de sfeer enorm verbeteren. Als men zich dat gaat realiseren komt het verbeterproces écht goed op gang. Dat motiveert niet alleen mijzelf, maar gelukkig ook mijn opdrachtgevers.’
Laura Kiffen-Niazy
'Elke dag is weer een nieuwe uitdaging met veel leermomenten. De verschillen tussen organisaties waarmee ik samenwerk maakt het leuk, afwisselend en leerzaam. Dat bestrijkt verbeteracties op gebied van inkoop, tot het aanpakken van knelpunten. Mensen meekrijgen en enthousiast maken om hun eigen werk te verbeteren, daar gaat het mij om. Als dat lukt is het niet alleen motiverend maar vooral ook zinvol.'
Jurriaan Julsing
'Iedere organisatie is uniek en heeft zijn eigen sterktes en zwaktes. Graag draag ik bij om deze te ontdekken en de business naar een hoger niveau te brengen. Dit resulteert niet alleen in tevreden klanten, maar ook in een betere werksfeer en een financiële winst. Om dit samen met onze opdrachtgevers te realiseren geeft mij een enorme kick!'
Sarah de Man
‘Het sluipt er stiekem bij in’. Iedere organisatie heeft beweging nodig. Ook daar waar de normale gang van zaken door gaat, en het naar alle waarschijnlijkheid goed gaat, is er altijd ruimte voor verbetering. Wees creatief en ruimdenkend en sluit je vooral niet af van de buitenwereld. Een frisse blik naar kwaliteit kan de hele organisatie weer een positieve boost geven. Ik zie kwaliteitszorg als een ‘Eye opener.’
Courtney Don
'Het leuke en interessante aan kwaliteitszorg vind ik dat het nooit hetzelfde is. Ieder bedrijf heeft zijn eigen behoeften en het is aan ons de taak om hier invulling aan te geven. Zo wordt er niet alleen van ons geleerd, maar leren wij ook van onze klanten!'